« Home | "Algo se muere en el alma... » | Unha de musica... » | Pues por mi no... » | 1001 gracias » | Un puntito (.) » | PESADILLAS » | Para ellas » | LOST IN THE LANGUAGES... » | Noche con Oscar (2006) » | con ganas de caña... » 

quarta-feira, março 29, 2006 

Non hai nada coma a terrinha de cada un...


via: Seth

Nada coma o fogar... ou sí.


Os amigos...





i agree!!

ohhh... ke boa imaxe, ke boa komposicionnnn... me gusta me gusta.. é na Pobra?... da igual donde sexa, é presiosoooo... vemonos txik0, xa sabedes todos ke o Merkores 5 de Abril kreo ke se reunen uns xovenes a beber algo de alkool en la Carballeira Lucense de Finjoi... mirade esta representacion: http://www.megaupload.com/es/?d=8JWMOQNF
mmmm por cierto, el de Harper mola...Saludos, Fuerza y Honor.

Eu xa sabia que che gustaria, meu querido forcer... pode ser Pobra, pero tamén Ortigueira, ou as Cies, ou a Ría de Vigo... isto é o bo que ten a nosa terra!
Non me recordes o da Carballeira, que dades envexa...
Saúdos companheiro!!!

pd: aledame que che gustase o de Harper (por fin un que reconhece boa música)

Enviar um comentário