« Home | Unha de musica... » | Pues por mi no... » | 1001 gracias » | Un puntito (.) » | PESADILLAS » | Para ellas » | LOST IN THE LANGUAGES... » | Noche con Oscar (2006) » | con ganas de caña... » | De volta ao Luso-mundo... » 

segunda-feira, março 27, 2006 

"Algo se muere en el alma...

...cuando un amigo se va"... ou creo que a canción di máis ou menos asi.
Hoxe estou bastante triste. Non vou a contar todas as razóns pero unha delas e que hoxe despedimonos de Chris, o alemán.
Él foi unha das primeiras persoas que conhecín aqui en Lisboa, alguen con quen o pasei moi ben, con quen falei de todo (esa mezclas de portugués e ingles con acento bavaro e galego... impagable, en serio) e con quen últimamente vivía.
Foi unha despedida ben triste, coma todas; eu sempre pensei que aqui ía a conhecer moita xente e sair con poucos amigos. Pero Chris vai ser un deles. Nunca pensei que un aleman baixinho (ese "sumo de alemão" como eu e a Saretta lle chamamos), dunha rexión perdida no medio da Europa, ia facerme decir que ganhei un grande amigo...

MOI BOA VIAXE AMIGO MEU, E ESPERO VERNOS NESE PARTIDO DA UEFA CUP: DEPORTIVO-ARMINIA B. (por suposto, o vinho de Ribeiro o ponho eu e ti as salchichas)


  • Vemonos en Junho!!! see you, my best gay factor friend!!! XD