« Home | COMA UN RONIN...(浪人) » | O sorriso de Mona Lisa » | Cinefilia... » | AVENTURAS Y DESVENTURAS EN LISBOA (I) » | SUEÑOS » | DEMASIADO TARDE... » | ...ESTO ES LO MAS DIFICIL... » | DIARIO DE UN PROTESTANTE » 

domingo, janeiro 29, 2006 

NEVE EM LISBOA?


Era o que me faltaba por ver nesta cidade...
Hoxe despertaronnos no soso predio(edificio) con gritos na rua do tipo:
-A fim do mundo já tá aquiii!!
-Isto vá agora pela p... da dereita estar no poder!!!

Que ocorría? Que despois de 52 ANOS (dinme os vellos do lugar) sen nevar en Lisboa, ahi estaba: NEVANDO.
E é que esta cidade é ben rarinha... si ohhh

PD: Nunhas horas tenho exame de Politica Florestal (para quen non o sabia estudo Engenheria Florestal) e estou sin idea de nada (sonanme a chino os apuntamentos); e que... sexamos sinceiros? a quen lle interesa á política e sobre todo a Forestal? Pois iso, neva em Lisboa...

chove, no grobe
neva, en manzaneda...
pero en Lisboa... eu non me creo nada, se ese fermoso termómetro que tes aí vai ben.. direiche que es afortunado por vivir nun permanente veran británico, haha!!
beijinhos meu ánxo

pos si minha reina..nevaba e todo... ou crees que soio pasa nas illas esas nas que tu estas?
E o termometro vai coma un tiro! xa veras xa, cando en mes e medio este na praia e ti e os teus xamons de York esten a tiritar!

Beijinhos miyuki!!!

Enviar um comentário